Урок
3. Побудова
зображення з графічних примітивів.
Цілі:
навчальна: удосконалити
навички створювати та редагувати растрові зображення; налаштовувати інструменти
та середовище графічного редактора під час створення зображення;
розвивальна: дослідницькі
навички, інформаційну культуру учнів;
виховна: виховувати
уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку: Комбінований.Хід уроку
І. Теоретична частина
Світ
яскравих фарб оточує нас з раннього дитинства. Спочатку ми зацікавлено
розглядаємо навколишні предмети, потім ілюстрації до казок, які нам читають.
Пізніше малюємо в альбомі самі. Але час не стоїть на місці. І на зміну олівцям,
фломастерам та фарбам приходять сучасні пристрої. Отже, настав час продовжувати
навчитися малювати за допомогою комп’ютера.
Розгадай ребус:
ІI. Підбиття підсумків уроку
Дайте відповідь на питання (усно)
1. Для чого
призначений графічний редактор?
2. Як
запустити графічний редактор Paint?
3. Які
елементи має вікно графічного редактора Paint?
4. Які
інструменти для малювання в графічному редакторі Paint ти знаєш?
5. За
допомогою яких інструментів можна змінювати готові зображення?
6. Як
зберігаються малюнки в комп’ютері?
ІІІ. Домашнє завдання
Переглянути презентацію повторити конспект
!!!!зробити практичне завдання (вправа 1, вправа 2) з попереднього уроку № 2 та принести завдання на флеш-накопичувачі.
Немає коментарів:
Дописати коментар